miercuri, 6 iunie 2012

1 iunie! Voie buna! Deliciul copiilor! Distractie si zambete nevinovate!

Buna dimineata dragii mei! Vineri a fost 1 iunie! Ce s-a intamplat de 1 iunie?!? Echipa Dots Romania alaturi de personajele animate Shrek si Fiona au incitat atmosfera in parcul Lumea Copiilor (langa Parcul National al Copiilor) alaturi de o gramada de "piticoti" care de care mai simpatici! Desi vremea de afara nu a tinut in totalitate cu noi, fiind putin innorat, nu ne-am lasat intimidati si am incercat sa improvizam o atmosfera cat mai placuta, de dragul celor mici! 
Am impartit flyere, am oferit baloane pustilor care isi faceau loc printre noi, entuziasmati sa afle cat mai multe despre gogosile Dots si personajele lor preferate!
Copii s-au lasat pictati pe fata cu fel si fel de desene colorate, iar noi le-am facut poze, spre deliciul parintilor, care priveau din umbra ceea ce se intampla!
Concluzionand, a fost o zi minunata, in care buna dispozitie si spiritul creativ Dots nu au lipsit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu